Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Flight Management System Model
Franěk, Lukáš ; Kaňa, Zdeněk (oponent) ; Klusáček, Stanislav (vedoucí práce)
The diploma thesis reviews some basic information about aviation such as terminology used in aviation, flight phases and also explains how airspeeds are related. Then it describes the flight management system, its role in the modern airplanes and outlines its capabilities to produce cost effective and reliable flight plans. The next part briefly outlines the importance of weather forecast for safe, optimized and cost effective air transportation. The entire project is programmed in Matlab and these blocks will be implemented as Matlab m-functions and the important parts will be shown as flowchart diagrams so as to familiarize the reader with the function of the specific part of the code. The practical part of the thesis is split into several sub-chapters, where each sub-chapter describes a block from a whole block interconnection for uncertainty calculation of the estimated time of arrival (ETA). It also explains the functionality of other blocks for flight planning, meteo forecasts, wind-blending, ETA and its uncertainty calculation.
Indoor robot - lokální navigace
Matějka, Lukáš ; Šolc, František (oponent) ; Žalud, Luděk (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou návrhu a realizace autonomního mobilního robota, konkrétně systémem lokální navigace pro robota řízeného globální navigací zaloţené na samoorganizující se neuronové mapě, moţností pohonu takového robota a jejich řízení. Je navrţen systém detekce překáţek. Rovněţ je popsán algoritmus vedoucí k identifikaci optimálního směru pro další jízdu. Nezanedbatelná část práce se věnuje dalším moţnostem vývoje.
Detekce kolizí vozidel
Kruták, Martin ; Sochor, Jakub (oponent) ; Špaňhel, Jakub (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje systém pro detekci a vícenásobné sledování vozidel z dohledových kamer s detekcí kolizí. Práce je zaměřena na detekci a predikci kolize vozidel na dálnicích v jednom směru jízdy. Systém není plně automatický, tudíž vyžaduje počáteční nastavení (např. čáry vymezující pruhy na silnici) pro svou správnou funkčnost. Problém je řešen tak, že je nejdříve získána přesná kontura vozidla. Poté je vypočteno těžiště této kontury. Na základě tohoto těžiště je každému vozidlu přidělen jízdní pruh, ve kterém se pohybuje a každé vozidlo je poté sledováno individuálně. Práce dále představuje metodu predikce a detekce kolize. Pro tuto část je vytvořen obdélník kolem přízemní části vozidla. Tento obdélník je poté zvětšen a vyhodnocován proti obdélníkům jiných vozidel. Objekty, jejichž obdélníky se překrývají jsou předmětem dalšího sledování možné kolize. Experimentální výsledky ukazují 72% přesnost konstrukce přízemního obdélníku jakožto základního stavebního kamene v navrženém systému pro detekci kolizí. Výhody systému jsou v jeho možnostech využití v kamerových systémech, které monitorují provoz na dálnicích.
Detekce kolizí vozidel
Kruták, Martin ; Sochor, Jakub (oponent) ; Špaňhel, Jakub (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje systém pro detekci a vícenásobné sledování vozidel z dohledových kamer s detekcí kolizí. Práce je zaměřena na detekci a predikci kolize vozidel na dálnicích v jednom směru jízdy. Systém není plně automatický, tudíž vyžaduje počáteční nastavení (např. čáry vymezující pruhy na silnici) pro svou správnou funkčnost. Problém je řešen tak, že je nejdříve získána přesná kontura vozidla. Poté je vypočteno těžiště této kontury. Na základě tohoto těžiště je každému vozidlu přidělen jízdní pruh, ve kterém se pohybuje a každé vozidlo je poté sledováno individuálně. Práce dále představuje metodu predikce a detekce kolize. Pro tuto část je vytvořen obdélník kolem přízemní části vozidla. Tento obdélník je poté zvětšen a vyhodnocován proti obdélníkům jiných vozidel. Objekty, jejichž obdélníky se překrývají jsou předmětem dalšího sledování možné kolize. Experimentální výsledky ukazují 72% přesnost konstrukce přízemního obdélníku jakožto základního stavebního kamene v navrženém systému pro detekci kolizí. Výhody systému jsou v jeho možnostech využití v kamerových systémech, které monitorují provoz na dálnicích.
Indoor robot - lokální navigace
Matějka, Lukáš ; Šolc, František (oponent) ; Žalud, Luděk (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou návrhu a realizace autonomního mobilního robota, konkrétně systémem lokální navigace pro robota řízeného globální navigací zaloţené na samoorganizující se neuronové mapě, moţností pohonu takového robota a jejich řízení. Je navrţen systém detekce překáţek. Rovněţ je popsán algoritmus vedoucí k identifikaci optimálního směru pro další jízdu. Nezanedbatelná část práce se věnuje dalším moţnostem vývoje.
Flight Management System Model
Franěk, Lukáš ; Kaňa, Zdeněk (oponent) ; Klusáček, Stanislav (vedoucí práce)
The diploma thesis reviews some basic information about aviation such as terminology used in aviation, flight phases and also explains how airspeeds are related. Then it describes the flight management system, its role in the modern airplanes and outlines its capabilities to produce cost effective and reliable flight plans. The next part briefly outlines the importance of weather forecast for safe, optimized and cost effective air transportation. The entire project is programmed in Matlab and these blocks will be implemented as Matlab m-functions and the important parts will be shown as flowchart diagrams so as to familiarize the reader with the function of the specific part of the code. The practical part of the thesis is split into several sub-chapters, where each sub-chapter describes a block from a whole block interconnection for uncertainty calculation of the estimated time of arrival (ETA). It also explains the functionality of other blocks for flight planning, meteo forecasts, wind-blending, ETA and its uncertainty calculation.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.